popcorn!

Hejsan! I Lördags var jag och Vix på stan och på bio! Jag köpte inte nå mkt :/ Ett par jeans och en bikini! Sen fika vi och sen bio! Sean inuti Seanfrika xD. Bra var den... Sen när vi vänta gick vi in på American pizza och jag och Vix "lata oss" i bollhavet! Haha! Hon börja gapa och stoja när en lite kille kom in dit! Själv skämmdes jag men jag tror han blev rädd xP . För han titta konstigt och lite läskigt sen stack han ut direkt till sin pappa ;P. Skönt med sportlov!!! Idag var jag och Andrea och baka kärleksmums! Yummy. Sen åkte vi till stan och köpte lite grejor sen hämta vi Jeremy vid tåget och sen direkt till Uniqe. Jag klädde ut mig till sommartjej/80-tal! xD Lill Zanna var där och hade afro (stavning) Fan vad jag garva när jag kom in.Wilma <3 var fjortiz! Hihi mitt förslag! Aja ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0